AsMissY Blog List

Thursday, January 13, 2011

WeLcOminG oUr NeW BoRn BaBy -August 7, 2008-

First experience of mine. Induce..! Serams tau.. Tapi, nk wat cm ne, tawakal saje. Ms duk sorg2 kt katil, br le tfkir mcm ni le mak aku dulu ms nk lahirkan aku n adik2 yg len. Yg psti, aku agk kecut tntg delivery oleh krn dgr citer yg pelbagai dr kengkawan.

Smpai skang still tigt lg da situation. Yg xtahan, aku dmm pns dgn tb2! ni sume sbb takut sgt le..

At last, 2230 hours, doctors advise for caeserian. ms tu mmg aku dpt tgk dgn jelas muke mak n abh, in laws n of course le suami ku tercinta rsau. Aku xleh nk bfkir pun cuz at dat time aku dh relax dr kesakitan yg amat (epidural).

Agknye cm ni le kot, ms operate kan??.. ngeri..




2301 hours, lahirlah Dania Afrina Binti Mohd Farid (3.55kg) Dgn mata sepet xhengat.. hehe.. Rambut lebat.. Patut le ms preggy asyik nk shishi je aku.. kekeke..

Dania, 10 hari kemudian.. Ms ni bpantang kt umh mertua (Pasir Gudang).. Xcited pakaikn Nia bj CK tnpa bedung.. huhu.. (xpepasal kene marah ngn mertuaku.. huhuhu..)




2 comments:

  1. tahu tak pe mcm mana ngeri sakit nya kena operate...as aku dah dua kali bedah...ko bila lagi

    ReplyDelete
  2. uishhhhh... mungkin tidak utk ketika ini cik.. huhuhu..

    ReplyDelete