AsMissY Blog List

Monday, February 28, 2011

FavouRitas FiLm

Msti korg pun ad fouvouritas film kan..? hehe.. sm gujak jugak ngn aku.

First Film yg meruntun jiwa:



TWILIGHT SERIES.. Aku mmg gile tgk series ni.. Husband pun xleh ckp pe.. Si putih melepak mcm mayat "EDWARD.." Si rebutan "Bella.." Pujaan hatiku "JACOB..!" kekekeke.. Touchin siut cite2 ni, smpai leh tbyg diri sndiri dlm series tu! Tiap kali tgk, tiap kali tu jgk le akn bergelinangan air mata. huhu.. smpai mcm tu skali over nye diriku..! hahaha..

Kdg2 bl byk2 kali tgk cite pontianak ni, aku duk fkir, nape le Bella tu suke sgt kt Edward.. Kalo aku le jd Bella, confirm 150% aku pilih Jacob!!! wakakakakaka.. He's HOT & SPICY..!

2nd Film yg menusuk kalbu:

















LAGENDA BUDAK SETAN.. Aku agk ketinggalan skit tgk movie ni tp yg penting film ni pun meruntun jiwa kalbu ku.. Touchin x hengat smpai teresak nangis.. Sweet sgt kalo Ayu @ Lisa & Qasha @ Farid Kamil tu togatha gatha.. Mcm somel comel sesgt. Akn ku doakn korg ye.. huhu.. Amin..

Takut ek kalo dpt husband (Azmi @ Que) mcm tu.. Mntak le dijauhkn.. Subhanallah.. Yg x stim nye cite ni bl Ayu @ Lisa dh tkr wajah.. Mmg potong stim tul..

Ank aku, Dania pun layan tgk cite ni.. huhu.. Tu sbb tgk mummy die duk teresak nangis le punce.. Pantang free,

Dania: "Mummy, tgk Bila Cinta.."

Kekekeke.. Bila Cinta tu theme lagu film tsbt.. wakakakaka..

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Hingga engkau pergi
Tinggalkanku
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
 

Kusebut namamu
Disetiap doaku
Bangkitkan setiap 
Kenangan tentangmu
Yangku dapat 
Hanyalah bayangmu

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana

 

 Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Dalam harapan ...
 
Layannnn..

2 comments:

  1. yes..saya suker twilight...cetak rompak cd pun ku belasah klu x sempat ke panggung

    ReplyDelete
  2. betul2 tu cik puan ct wawa.. wink wink..

    ReplyDelete