AsMissY Blog List

Thursday, April 14, 2011

DrEaM.. DrEaM.. DrEaM..

X le bsr mn pun, anganan aku.. dan gujak kebanyakan org skang pun dh ad bende2 ni.  Contoh; ad yang dh pakai iphone atau BlackBerry.  Kalo dibagi pilihan antara 2 gadgets tersebut, of course la BlackBerry..!!!!!!!  Smarties, ad style.. wakakaka.. 

“Nape ko x pakai BB, As oiiiiiiiii..?????”
Huhuhuhu.. jawapannya adalah aku masih setia dgn E63 yg nth bape lm dh aku pakai tu!!!  Dan gujak BB tidak la, satu kepentingan sgt utk aku.  Mmg la, internet di hujung jari sume tp, enggak apa laa..  Len le, ad yg sponsor atau hadiah ke kan..? Wakakakakkakaka..  Dan gujak mls nk commit ngn monthly bill..  “Mak dah biaser ngn prepaid, noq!!!”  Huhuhuhu.. Tp, mn le tau ad rezki terlebih-lebih pulak ps tu BB turun rege ke kan..  kan.. Hehehehe..
Cumenye aku nkkn lappy jerk..  kelakar ke?.. Xkelakar kan?  Aku tau ramai bloggers kat luar tu dh lm ad lappy sndiri..  Aku je yg baru terhegeh-hegeh nk membeli..  Xpyh le memahal sgt atau very da up to date..  Janji aku leh blogging dan gujak surfing ape2 yg patut..  Kalo ad bloggers yang leh recommend utk lappy rege yg ok, info la, eh..  Sharing is caring..  Wink.. Wink..
ipad?  WoW..!  Mcm boss pulak aku nnti.. Kalah “Pak Janggut..!”  Kuang Kuang Kuang.. Style gujak ek tp aku bukan le nk up to date smpai mcm tu sekali.. Cukup le ape yg mampu di beli n x menyusahkan aku atau family aku.. hahahahahaha..

Agak2 tcapai ke x hajat aku ni eh?.. InsyaAllah.. Yakin boleh..!
*Suke tgk pic Nia esp. yg ni..*

3 comments:

  1. cubbynye Nia masa ni..hehehe..kalah Syahir aka Syamir bak kata Kak Faridah..hehehe

    ReplyDelete
  2. tu buah manggis kan? tomei model manggis

    ReplyDelete
  3. Cik Puan Nor: Hehehehe.. ms tu dh 1 yr ++

    ct wawa: sebuah manggis & sehelai daun pokok manggis! kuang kuang kuang

    ReplyDelete