AsMissY Blog List

Monday, May 30, 2011

BaJu TuRuN TeMuRuN


Hamboiiii.. Bkn men lg si cenonit ni kan.. Actually, nk korg focus kan pada baju n suar pendek yg Nia pakai tu je.. Antara koleksi aku masa kecik2 dulu.. N skang, turn Nia pulak yg pakai.. Korg bayangkan je le, dh bp lame tp masih cantik & elok lg.. Baju brand Kiki-Lala n utk suar pendek brand Kiddies. X le pulak aku dpt pastikan sama ada, duer2 brand ni ad lg x time skang.. Hehehe.. Al maklumlah, skang dah belambak brand kat pasaran..

Kalo lik kampung nnti, akn aku cr kekalo ad picture aku yg pakai pakaian yg sm mcm Nia..


2 comments:

  1. wui.. ada lagi ko ek.. aku punya banyak sedekah kat org.. x dak yg di simpan lagi dah...

    ReplyDelete
  2. kui kui kui... biasak ar, atuknye gemar mnyimpan khazanah lama.. ad sentimental value ktnye.. hehehe

    ReplyDelete