AsMissY Blog List

Tuesday, May 24, 2011

ShaRing OuR HaPPinEss

Pepagi ni byk nk cite sbnrnye.. Hehehe.. Smlm ms pick up Dania dari school, aku duk dlm kete.. Sj perhati telatah Nia dan anak2 yg lain dari dalam keta. Aku perasan Teacher Zila bg 1 form pd Husband.. Mule le kepale aku start kuarkan column questionaires.. Reaction Husband senyum + serious + tgk Dania.. Uishhh.. Teacher Zila still senyum2..

Rupernye, form yang Teacher Zila bagi tadi adalah dari Dekan Fakulti Pendidikan, Prof. Dr. Saedah Siraj (Surat kebenaran utk pelajar practical beliau menjalankan kajian ke atas anak2 yang telah dipilih) Atau dengan kata lainnya, research perkembangan kanak-kanak..! Kirenye dlm ramai anak2 yg ad di school, Dania n Harum yang layak dan berpotensi jauh untuk melakukan activities yg telah diatur.

Bertambah la, epy kami sefamily krn Dania baru berumur 2 tahun 5 bulan..! Seriously aku sungguh terharu bila dengar semua tu n xsabar tunggu activities yg akan teacher2 practical akan lakukan.

Tak sia2 Mummy n Diddy hantar Dania ke school tersebut kerana hasilan yang sangat bagus, setakat ini. Alhamdulillah.. Dan, mungkin juga ini salah satu kelebihan anak2 bfeed..

Syukur.. Starting yang bagus for the next step (Smart Reader, Genius Aulad, Little Caliph, Q-dees.?..) InsyaAllah..

*Nanti aku attach surat dari UM tu eh..

No comments:

Post a Comment