AsMissY Blog List

Tuesday, May 24, 2011

ChiLLin OuT wiT eZa SisTa

Dis weekend, xlik kg since Husband sibuk nak memantau renovation office yg kt PJ tu. Tensi gujak le aku cuz xdpt nk ke mane2 kan.. (Husband dh janji afta mission complete, nk jejln.. suke mak noq..!) kuang kuang..

Nsb le, kakak ipar ku rajin nk bwk aku n si kecik tu jejln.. Haha.. So, Dania pun sbukkn diri gujak nk bwk beg yg die ltk mcm2 khazanah dlm tu. Hehe.. Aku lynkan je.

Stop bfast dulu di kopitiam Kota Damansara.. Yg best nye kt sini, ad bread + cakes home baked @ fresh from oven tau..! Aku try rs, mmg sdp! Kemudian pjg langkah kami ke IKEA pulak..

Kali ni kak ipar blanja lunch di "Ayam Penyet-Ojo Lali" kat Kota Damansara. Aku dgr bunyinye pun dh gelak.. Len macam plak.. Hahaha.. Rupenye ni indonesian cuisine..

*Aku just goggle je picture ni tp mmg lebey kurang ar.. wink wink*

Simple jer nasi putih n aym yg spt kt atas tu.. Tp superb sedap n pedasssssSss!!!.. Tp utk sesape yg xleh mkn tanpa ad kuah, mmg akan rs xok le.. Aku bedal aje.. Next time leh bwk Husband lak try..


*Dania bersama Auntie Mummy nye yg VOGUE..!*

No comments:

Post a Comment